Velt Motocentris tehasegarantii 3 aastat või läbisõit 6000 km
POPULAARNE KERGMAASTUR EHK UTV
UTV on enim populaarsust koguv kergmaastur mida kasutatakse nii haldus ja heakorraettevõtetes ning väikefarmides ja väga laialdaselt ka maakodudes. Sellest tulenevalt paneb CFMOTO rõhku uue põlvkonna UTV ja SSV tüüpi sõidukite väljatöötamisele ja on peagi üheks suurima mudelivalikuga väikemaastikusõidukite tootja maailmas. Käesolevaga on meil hea meel tutvustada uue põlvkonna UTV UFORCE 600 (T1b) mis on uus, kahekohaline UTV. Uus UFORCE 600 vahetab välja oma eelkäia milleks oli UFORCE 550. Uus U6 on võimsam ja tänu täielikult uuendatud raamile ja veermikule ka märkimisväärselt mugavam ja kasutajasõbralikum. Uue UFORCE 600 mudelil on kasutusel on uus mootor mis pakub rohkem võimsust. Uut mootorit toidab täpsemini häälestatud BOSCH® EFI sissepritse süsteem. Ühesilindriline bensiinimootor on saanud häälestuse mis annab välja efektiivse jõudluse optimaalse võimsuse ja kütusekuluga.
Velt Motocentris tehasegarantii 3 aastat või läbisõit 6000 km
POPULAARNE KERGMAASTUR EHK UTV
UTV on enim populaarsust koguv kergmaastur mida kasutatakse nii haldus ja heakorraettevõtetes ning väikefarmides ja väga laialdaselt ka maakodudes. Sellest tulenevalt paneb CFMOTO rõhku uue põlvkonna UTV ja SSV tüüpi sõidukite väljatöötamisele ja on peagi üheks suurima mudelivalikuga väikemaastikusõidukite tootja maailmas. Käesolevaga on meil hea meel tutvustada uue põlvkonna UTV UFORCE 600 (T1b) mis on uus, kahekohaline UTV. Uus UFORCE 600 vahetab välja oma eelkäia milleks oli UFORCE 550. Uus U6 on võimsam ja tänu täielikult uuendatud raamile ja veermikule ka märkimisväärselt mugavam ja kasutajasõbralikum. Uue UFORCE 600 mudelil on kasutusel on uus mootor mis pakub rohkem võimsust. Uut mootorit toidab täpsemini häälestatud BOSCH® EFI sissepritse süsteem. Ühesilindriline bensiinimootor on saanud häälestuse mis annab välja efektiivse jõudluse optimaalse võimsuse ja kütusekuluga.
Uuendusliku funktsioonina on sõidukil valikus kaks sõidurežiimi (WORK ja NORMAL) mille abil saab kasutaja ise määrata vastavalt oludele mootoritöö seadistust.
- NORMAL režiim on mõeldud koormamata sõidukiga sõitmiseks kõvakattega pinnasel ja on säästlikum.
- WORK režiim on mõeldud liikumiseks maastikul või tööoperatsioonide teostamisel nagu koorma või haagise vedamisel või lumelükkamistöödel.
VARIAATORÜLEKANNE
Nagu enamik CFMOTO ATV-si on saanud ka UFORCE 600 sujuva jõuülekande mille tagab Kanada tootja CV-TECH- i sidurivaba variaatorisüsteem.
DISAIN
UFORCE 600 välimus on saanud täiesti uue kuju ja kabiinilahenduse. See näeb välja elegantne ja kuid on piisavalt lihtne. Masina disaini eest vastutas Austria disainistuudio KISKA DESIGN ning tehnilise poole pealt on selle sõiduki konstrueerimise juures olnud ka Eesti CFMOTO konsultandid. Pehme vedrustus, väike pöörderaadius ja omaklassi sõidukite kohta kõrgeim kliirens on need mille kallal Eesti konsultandid tähelepanu hoidsid. Vähemtähtsaks ei saa pidada, et täislahendusega -LED esituled, mis kuuluvad tänapäevaste tänavasõidukite kategooriasse ja pakuvad hästivalgustatud sõitu pimedas sõites. Turvalisust lisavad automaatselt süttivad päevasõidutuled, mis aitavad kaasliiklejatel sõidukit paremini märgata ka päevavalguses liigeldes. Sama erksad ja hästinähtavad on ka UFORCE 600 mudeli LED tüüpi tagatuled. Muus osas on rõhk väljajoonistatud detailidel mis säilitab CFMOTO-le omase ja äratuntava joone. Värvitud plastiku osa on viidud sõiduki esiosast kõrgemale, mis jätab sõidukist küll elegantse mulje, aga on piisavalt kaitstud juhuslike kriimustuste eest, mida võib maastikul liikudes kergesti ette tulle. Esiosa ja grillresti plastik on massiivne ja jätab sõidukist võimsa mulje. Sportlike 12-tolliste alumiiniumvelgedega näeb masin värske ja esmaklassiline välja ka pärast porisemat sõitu või tööpäeva.
KABIIN
Kena välimus ja ergonoomika töötavad käsikäes. Kabiin on disainitud selliselt, et juhi vaateväli ja töökeskkond oleks võimalikult avar. Mugavust annab juurde reguleeritava kõrgusega roolisammas ning reguleeritav, mittelibisevast materjalist juhiiste mida saab muuseas tellida ka elektrisoojendusega. Reguleeritava kaugusega iste võimaldab pakkuda juhile rohkem jalaruumi ja sõidumugavust. Ruumi annab kabiinis juurde ka ilma vahekonsoolita lame põrand. Kuigi ruumi on salongis märkimisväärselt rohkem kui eelmise põlvkonna UFORCE 550 mudelil, siis vastupidiselt on siin rohkem integreeritud panipaiku. Panipaikade kogumaht on 96 l. Suurim neist(59L) asub 59 just juhi kõrvalistme all. Lisaks on armatuurlaual 3 joogitopsi hoidjat, kindalaegas ja väiksemad sahtlid. Armatuurlaualt leiab 12 V ja USB pistikute pesad ning kui juhipositsioonile tagasi tulla, siis tasub märkimist, et UFORCE 600 kasutab juhi informeerimiseks hästijälgitav LCD-tüüpi suure kontrastsusega andmekuvarit.
VEOSKEEM
UFORCE 600 mudelil on elektrooniliselt juhitav veoskeem: 2WD (tagavedu), 4WD (nelikvedu) ja läbi esidiferentsiaali lukustatav esisild mis paneb kõik neli ratast vedama võrdselt.
JUHTIMINE
Mugav ja reguleeritava roolisambaga rool, mis on varustatud mugavaima sõidu tagamiseks progresseeruva roolivõimendiga (EPS). Mugavas käeulatuses on kergestilülituv käigukang ja seisupidur. Info sisselülitatud käiguasendi või rakendatud käsipiduri kohta kuvatakse 5 tollisel LCD monitoril.
PUHASTAMINE
Kuna tegemist on siiski maastikusõidukiga, mis saab tahes või tahtmata ka poriseks, siis lihtsama puhastamise eesmärgil on sõiduki salongi põrand survepesuriga pestav. Lisaks asuvad salongi põrandal ka vee väljalaske punnid mille avamise järel on salongi põrandalt mugav vett välja juhtida. Selleks, et teil oleks lihtsam puhastada sõiduki ninaalust, võimaldab seda täielikult avatav esikapott. Mõistagi pääsete tagaosale ja mootoriruumile ligi kui kallutada üles tagumine kast.
Eelpool nimetatu võtab kokku ja näitab igapäevast arengut ja seda kuidas ja mida võtavad eelnevatest kogemustest arvesse disainerid uute sõidukite disainimisel. Tulemuseks on see, et ligipääs UFORCE 600 UTV erinevatele osadele on märkimisväärselt lihtsam, mis hõlbustab sõiduki puhastamist ja hooldustöid!
KANDEVÕIME
UFORCE 600 kompaktsed mõõtmed tagavad selle lihtsa käsitsemise kuid see on märkimisväärse veovõimega sõiduk. Kokku on sõidukil 410 kg kandejõudu millest kallutatava kasti kandevõime on 250 kg. Kallutusfunktsioon on konstrueeritud selliselt, et olenemata koormast on seda kerge üles tõsta. Kasti tõstesüsteemi toetab gaasiamortisaator. Kasti tagaluuk on avatav ja koormakinnituse jaoks, on kasti korpuse külgedel tugevad aasad ja konksud.
VEOVÕIME
Lisaks märkimisväärsele kandejõule on UFORCE 600 mudelil homologeeritud tõmbejõudu kuni 800 kg. Ees asuv puldiga juhitav vintsi tõmbejõud on 1587 kg. Kokku teeb see UFORCE 600 mudelist väga kasuliku ja tugeva abimehe, mis saab hakkama ka keskmise raskusega töödega väga raskel maastikul. Eeliseks on UTV enda mõõtmed, kaal ja madalsurve rehvid on just need, mis tänu väikesele pöörderaadiusele võimaldavad hõlpsalt pöörata ja täpselt manööverdada ka kitsas metsakeskkonnas.
EELISED
Kui võrrelda näiteks maasturit või UTV-d, siis UTV eelisteks on tema kaal, võimsus ja madalsurve rehvid, mis tagavad märkimisväärse läbivusvõime. Maasturist ligi 4 korda kergem sõiduk mis kasutab madalsurverehve säästab pinnast kus liigeldakse ka korduvläbimisel. UTV-ga on igati operatiivsem majandada mistahes territooriumil sest sellesse sisenemine ja sellest väljumine on lihtne, istmepositsioon on kõrge ja selle kabiin ei karda ka määrdunud riietust. UTV on multifunktsionaalne sõiduk millega saab vedada tööriistu karjakoplitesse või istikuid metsa istutamiseks, lükata lund või vedada kuni 800kg täismassiga haagist. Suuremas koduaias, metsamaal või väikeettevõtluses on alati tegevust mis nõuab operatiivset sõidukit. UTV-ga on lihtsam manööverdada kitsastel teedel või koduaias ning on seetõttu palju kasutustleidev asendamatu töövahend.
Uus disain, uued värvid, uus mootor, rohkem võimsust, väiksem kaal, meeldivam sõit, parem töö, kompaktsem sõiduk, väledam = meeldivam kasutuskogemus.