TULE PROOVISÕIDULE!
Lepi kokku proovisõiduaeg info@veltmotocenter.ee või helista tel+372 51 999 799
700CL-X SPORT on CL-X HERITAGE sportlikum versioon mis järgib “CL-X” disaini ja on sarnaselt HERITAGE mudelile loodud Hispaania disaineri Carles Solsona Marti juhtimisel Itaalia disainistuudios Modena 40.
Kes on tuttav 700CL-X HERITAGE mudeliga ja olete lummatud mitte ainult selle disainist ja koostekvaliteedist, vaid ka hämmastavatest sõiduomadustest, kiirendusest, täiuslikust geomeetriast ning loomulikust juhitavusest, võib SPORT-mudelit hõlpsasti kaaluda “teiseks” kogemuseks.
TULE PROOVISÕIDULE!
Lepi kokku proovisõiduaeg info@veltmotocenter.ee või helista tel+372 51 999 799
700CL-X SPORT on CL-X HERITAGE sportlikum versioon mis järgib “CL-X” disaini ja on sarnaselt HERITAGE mudelile loodud Hispaania disaineri Carles Solsona Marti juhtimisel Itaalia disainistuudios Modena 40.
Kes on tuttav 700CL-X HERITAGE mudeliga ja olete lummatud mitte ainult selle disainist ja koostekvaliteedist, vaid ka hämmastavatest sõiduomadustest, kiirendusest, täiuslikust geomeetriast ning loomulikust juhitavusest, võib SPORT-mudelit hõlpsasti kaaluda “teiseks” kogemuseks.
Disaini osas on CL-X SPORT mudeli graafiline disain taas kordumatu ja selgelt eristuv. Mootorratta detailides on kasutatud silmapaistvat kollast ja ebatavalist sinist mis on siiski just CFMOTO -le omaseid värvitoonid. Eelpoolnimetatud värve kasutatakse ainult kahes erinevas graafilises kujunduses. Need kaks värvilahendust on peaaegu silmapaistmatud ja samal ajal on äärmiselt isikupärased üksikutes detailides. Massiivse X faktorit imiteeriv joon on läbiv alates mootorratta esiporitiiva otsast, mida kaunistab massiivne X kujutis. X -i imiteerib nii sisselaskeava sisemus kui kaasreisija sadula katet ning lõpuks ka peeneid detaile kergmetall velgedel.
Saadaval on kaks värvilahendust: Kollastes detailides domineerib “Nebula White” ja sinises “Velocity Grey”.
Kõige domineerivamaks disaini elemendiks on- süsinikkiud plastikut meenutavad detailid paagi esiosa paneelidel, radiaatori küljekatetel ja lisaks on sellega kaetud osaliselt tagaistme osa. Lakitud kleebised paagil näevad välja väga puhtad ja graatsilised.
Peene SPORT märgistuse leiate istme all olevalt süsinikult. Kõik märkimisväärsed “X” disainielemendid on enesestmõistetavad paagil, mootoril, esitiival, aga ka kaasreisija istme kattel ning täht “X” jääb esitule piirjoontesse sisse graveeritult.
700CL-X SPORT mudeli tehniline disain domineerib peamiselt mootorratta tagaosas ning sportlik kaassõitja istmekate on selle muudatuse domineeriv omadus. Võrreldes Heritage mudeliga on erinevus ka mootorratta põhikujus millel on Heritage mudelist 5 mm madalam sadul. Café-race või eelnimetatud Scrambler stiili säilitamiseks on tahavaatepeeglid riputatud käepidemete äärtele. Tootja lisas sportlikku stiili ka näidikute ploki kattele, milleks on vormitud aerodünaamiliselt tuunitud süsinikkiust kate. Üllataval kombel mõjutab nii väike aerodünaamiline element suurematel kiirustel ka sõidu tunnetust. Disaini juurde kuulub ka mootorratta toruraam, mis on valmistatud ülitugevast kroomi-molübdeeni sulamist ja kaalub vaid uskumatult 16,5 kg. Kombinatsioonis kergmetallsulamist valatud tagumise õõtshoova kahvliga pole see komplekt mitte ainult disain, vaid eelkõige tehnoloogiline element mootorratta lihtsaks ja täpseks juhtimiseks!
Suured muudatused raami osas mõjutavad juhitavust ja seda märkavad kõik kes harrastavad sportliku sõidustiili. Agressiivse sõidustiiliga sõitja nõuab teravat ja täpset pidurdamist ning kui Heritage mudeli missiooniks piisab ühest pidurikettast ees (ϕ 320 mm), siis SPORT mudel on saanud endale lausa kaks 300 mm läbimõõduga piduriketast ning ratturitele tuntud ning superspordis kasutatav BREMBO STYLEMA pidurisüsteemi mida tavapäraselt kasutatakse ainult agressiivselt tuunitud mootorratastel.
CL-X Sport mudeli esiratta suurus toodi tagasi 17-tollisele mõõdule just sõiduki täpsemaks kurvide läbimiseks suurel kiirusel. Veermik, mida täiendab Brembo Stylema pidurisüsteem, istub end tõestanud KYB-vedrustusel. Esiratast hoiab teel ümberpööratud (Upside Down) amortisaatorid ehk (USD) tüüpi kahvel millel on võimalik reguleerida eelkoormust, survet ja tagasilöögi kiirust. Sportrehvid MAXXIS MA-ST2 tagavad mugava sõidu mitte ainult suurtel kiirustel, vaid ka märjal teel.
Võimas mootor kasutab kahte sõidurežiimi, SPORT ja ECO. Mõlemad on algvõimsuse olemuselt juba põhimõtteliselt erinevad, mistõttu on praktikas sõitjal masina juhtimine erinevates olukordades väga lihtne. Eelkõige ei tähenda ECO-režiim mitte ainult väiksemat kütusekulu, vaid ka ohutult sujuvat reageerimist elektroonilisele gaasikäepidemele vihmamärjal teel või alajuhtavuse riskiga oludes.
Režiim SPORT on loodud märkimisväärsemalt agressiivsema sõidustiili jaoks. Kerge, täpne käiguvahetus ja täpselt häälestatud hüppevastase sidurisüsteemiga. Mootor on märkimisväärselt mitmepalgeline, see võib eelmainitud sõidustiili ehk sõidurežiimide abil olla agressiivne ja sobib ideaalselt sõitjatele, kes soovib panna ennast proovile ka rajapäevadel või rahvaklassi võistlustingimustes.
Turvalisuse huvides on mootorrattale lisatud kaldeandur mis lülitab süüte välja juhul kui mootorratas peaks ümber paiskuma.
Igapäevased kasulikud funktsioonid, nagu püsikiiruse hoidja, mis töötab kiirusel 40–120 km/h koos kiiruse järkjärgulise liitmise või lahutamisega ning LED-suunatulede automaatse väljalülitamise süsteemi on ainult osa mugavust pakkuvast varustusest. Eraldi peatükk on täislahendusega LED esituli, mis töötab automaatrežiimil. Esituli tunneb ära ümbritseva heleduse, käivitab päevasõidutuled automaatselt ning tunneb ära näiteks selle kui sisened tunnelisse.
Mootorrattal on funktsioon „Limp Home Mode“, juhuks kui peaks tekkima juhtaju rike, mis võimaldab mootorrattal piiratud kiirusega teeninduskeskusesse või koju sõita.
Mootorratas CFMOTO 700CL-X SPORT on homologeeritud maanteel kasutamiseks kahekohalise mootorrattana A kategooria juhiloa omanikele.