CFMOTO 450SR on SR sarja kõige uuem mootorratas mida iseloomustab kerge ning sportlikum disain. See on disainitud alustavale kuid motospordist lugupidavale mootorratturile (A2 kategooria) kuid see pakub piisavalt põnevust ka edasijõudnud juhtidele.
450SR‘i viib edasi särtsakas kahesilindriline vedelikjahutusega, EURO 5 bensiinimootor, mille töömaht on 450 cm3, võimsus 34.5 kW. Selle vääne on 39.3 Nm. ja mootor töötab BOSCH‘i EFI toite ja sissepritsesüsteemil ning suudab saavutada tippkiiruse 180km/h. Nullist sajani kiirendab mootorratas vähem, kui 5 sekundiga ning see on sellise kategooriaratta puhul vägagi märkimisväärne saavutus. Sujuva ja jõulise pidurdusjõu tagavad Brembo pidurisüsteem millel on kurvifunktsiooniga ABS ehk plokeerumisvastane.
CFMOTO 450SR on SR sarja kõige uuem mootorratas mida iseloomustab kerge ning sportlikum disain. See on disainitud alustavale kuid motospordist lugupidavale mootorratturile (A2 kategooria) kuid see pakub piisavalt põnevust ka edasijõudnud juhtidele.
450SR‘i viib edasi särtsakas kahesilindriline vedelikjahutusega, EURO 5 bensiinimootor, mille töömaht on 450 cm3, võimsus 34.5 kW. Selle vääne on 39.3 Nm. ja mootor töötab BOSCH‘i EFI toite ja sissepritsesüsteemil ning suudab saavutada tippkiiruse 180km/h. Nullist sajani kiirendab mootorratas vähem, kui 5 sekundiga ning see on sellise kategooriaratta puhul vägagi märkimisväärne saavutus. Sujuva ja jõulise pidurdusjõu tagavad Brembo pidurisüsteem millel on kurvifunktsiooniga ABS ehk plokeerumisvastane.
CFMOTO 450SR kaaluks on kõigest 179kg ning selle jõu ja kaalu suhe on 0.19. Hea kiirendusvõime tõttu pakub mootorratas uskumatult head minekut ning selle kerguse tõttu on 450SR-i juhitavus äärmiselt mugav.
CFMOTO 450SR kere on disainitud sarnaselt super bike ja superautode disaini reeglite ning selle sujuvad, jooned pole rattal ainult ilu pärast vaid on tuuletunnelis põhjalikult testitud, et tuuletakistus oleks võimalikult väike ning aerodünaamilised detailid pakuks mootorrattale paremat pidamist ka suurematel kiirustel. Samuti välditakse voolujooneliste keredetailidega tuulekeeriseid, mis võiks mootorratta suurematel kiirustel kergesti tasakaalust välja viia.
450SR on varustatud kvaliteetsete LED esi- ja tagatuledega, mis pakuvad head valgust nii pilkases pimeduses. Automaatse päevasõidu režiimil sõites ei jäta erksad tuled mootorratast märkamata kaasliiklejatele ka päevavalguses. Mootorratta käivitamisel pakuvad esimesed ning tagumised tuled silmarõõmu pilkupüüdva animatsiooniga. Mootorratturi turvalisuse tagamiseks on suunatuled integreeritud küljepeeglite sisse. Avarii puhul tunnetavad sensorid kokkupõrget ning küljepeeglid tõmbuvad automaatselt kokku, et vältida juhile vigastuste tekitamist.
5 tolline kumer ekraan võimaldab juhil jälgida kiirust, mootori pöördeid, käiku ning erinevaid märgutulesid. Samuti on ekraanilt võimalik jälgida sisselülitatud käiku ning kiirusele vastavat soovitatav käigu valik, mis oleks optimaalne mootori ning käigukasti eluea pikendamiseks.
Vaatamata 450SR väga sportlikule disainile ja võimekale mootorile, pakub antud mudel tavamootorratta mugavust ka tänavaliikluses. Kõrge pedaali asetus ning madalad käepidemed loovad ergonoomilise ning mugava istumispositsiooni pikemateks sõitudeks. Kitsas sportiste teeb kohapeal seismise ning jala maha paneku lihtsamaks ka lühemat kasvu juhtidele. Tänu sportvedrustusele, on juhil mootorratta üle parem kontroll ning ratas käitub etteaimatavalt. Suunatuled, helisignaal ning menüü nupud on asetatud käepideme sisemisele küljele, et pöidlaga nuppude kasutamine oleks võimalikult kerge ja mugav. Kunstnahast pehme iste garanteerib mugava istumise ka pikkadel sõitudel. Nutiseadmeid on võimalik sõidu ajal laadida tänu mootorrattale paigaldatud USB C ning USB A laadimisportidele. Nii ei pea muret tundma, et muusikat kuulates telefoni aku tühjaks saab. Korraga on võimalik laadida kahte erinevat seadet.
450SR baasvarustuse hulka (olenevalt regioonist) kuulub T-box mis võimaldab mootorratta ühendada CFMOTO mobiilirakenduse abil juhi nutiseadmega mis omakorda võimaldab vastava rakenduse abil jälgida enda sõiduandmetega seotud informatsiooni nagu läbitut marsruut, sõidukiirust. Samuti võimaldab see lihtsalt kontrollida sõiduki hooldusplaani ning üldist tehnilise seisukorda. Selle juurde kuulub ka sõiduki asukoha määramine, ehk GPS valve.