Võistlejate poolt võistlejatele mõeldud ja harrastusvõistluste jaoks loodud CFMOTO mootorratas CF 300SR-i ergonoomika hõlmab madalamat juhtrauda ja agressiivsemat sõiduasendit, mis äratab igas sõitjas väikese võistlushimu. Samas tagab selle ergonoomiline disain mugava sõiduasendi igapäevaseks kasutamiseks tänavaliikluses. Optimaalse nähtavuse tagamiseks on 300SR-i LED-esituled disainitud sama teravaks kui kotkasilmad. Kõik LED-tuled pakuvad puhast esteetikat, kuid on loodud eelkõige nähtavuse parandamiseks nii sõitjale kui sõiduki nähtavamaks muutumise kaasliiklejatele.
Võistlejate poolt võistlejatele mõeldud ja harrastusvõistluste jaoks loodud CFMOTO mootorratas CF 300SR-i ergonoomika hõlmab madalamat juhtrauda ja agressiivsemat sõiduasendit, mis äratab igas sõitjas väikese võistlushimu. Samas tagab selle ergonoomiline disain mugava sõiduasendi igapäevaseks kasutamiseks tänavaliikluses. Optimaalse nähtavuse tagamiseks on 300SR-i LED-esituled disainitud sama teravaks kui kotkasilmad. Kõik LED-tuled pakuvad puhast esteetikat, kuid on loodud eelkõige nähtavuse parandamiseks nii sõitjale kui sõiduki nähtavamaks muutumise kaasliiklejatele.
Ühesilindriline, vedelikjahutusega, 292,4 cm3 DOHC mootor. Kiirelt kuuletuv ja tugev pöördemoment tagab sportliku jõudluse igas positsioonis. Silmapaistvalt sujuv mootoritöö pakub põnevat sõitu nii rajal kui tänaval. 300SR-mootori topelt nukiga nukkvõlli (DOHC) konstruktsioonis juhivad nukkvõlli nukid otse klappide tööd, vähendades seeläbi mehaanilise liikumise inertsust ja võimaldades seeläbi mootoril sujuvam töö. Kahekihiline kolb – kolvi äärise madala hõõrdeteguriga kate parandab kolvi tõhusust, minimeerides hõõrdekaod. Kolvipea soojus isolatsioonikate parandab põlemistõhusust ja vähendab veelgi kütusekulu. Silindripeas kasutatakse müra vähendus tehnoloogiat, et tõhusalt vähendada nukkvõlliketi vibratsiooni, mille tulemuseks on vähem müra ja suurem mootori efektiivsus. Sisseehitatud tasakaaluvõll – balanssvõlli tehnoloogiaga disainitud 300SR pöörete mootor on sujuva efektiivsusega, vähendades vibratsiooni ja suurendades sõidu mugavust.
Suuremad pidurikettad võimaldavad 300SR-ga turvaliselt agressiivsemat sõidustiili harrastada. Need on enam kui piisavad nii igapäevaseks sõitmiseks kui ringrajale. Ujuv pidurisadula konstruktsioon tagab esmaklassilise pidurdustõhususe, positiivsema haardumise ja stabiilsema pidurdusjõu. Hädapidurdamise korral vähendab intelligentne ABS süsteem rataste blokeerumise võimalust, mis on mootorrattaga sõitmise üks suurim oht.
Täiesti uuel värvilisel TFT-ekraanil on kaks liidest – ECO ja SPORT sõidurežiimide jaoks, kus ekraan automaatselt kohandub ümbritseva valgusega. Kerge ja minimaalselt läbipainduv raam tagab stabiilsuse. 37 mm kahvel tüüpi õlibaasil reguleeritavad esiamortisaatorid ja ühe amortisaatoriga reguleeritav tagavedrustus ning CST ülitugevad radiaalrehvid tagavad kindla ja tugeva teehaarde. CNC piduriheebel ja sidurihoob on reguleeritava kaugusega juhtrauast. Jalatoed on kvaliteetsest kergest alumiiniumist. Vastupidav anodeeritud pinnaviimistlus tagab suurema mugavuse ja ohutuse. Kütusepaagi kiirlukk võtmeta ja ülikiire lukustusega.