Tootest lähemalt
Proovi enne kui otsustad! TULE PROOVISÕIDULE!
Lepi kokku proovisõiduaeg info@veltmotocenter.ee või helista
Tallinna esinduse tel:+372 51 999 799; +372 56 500 509,
Tartu esinduse tel. +372 51 999 304
Maailma kõige kaasaegsem elektrimootorratas
450 cc sisepõlemismootoriga mootorrattast 30% suurema võimsusega Stark VARG edestab kõiki teisi turul pakutavaid mootorrattaid.
Kerge ja nobe
Kergeima motokrossiraami, madalaima raskuskeskme ja optimeeritud massijaotusega Stark VARG pakub sõitjale kiiret ja ülikerget sõiduelamust.
938 NM ja 14200 P/MIN
Stark VARG pakub tagarattal uskumatut 938 Nm pöördemomenti ja süsinikkiust ümbrisega mootori pöörlemiskiirus küünib 14200 pöördeni minutis.
Üle 100 sõidurežiimi
Stark VARG-ile on paigaldatud Android Stark telefon, mis võimaldab teil võimsuskõverat, mootoripidurdust, hooratta efekti ja veojõukontrolli kohandades häälestada mootorratast ja luua igale sõitjale ja rajale veatult sobiva ratta.
6 kWh – kuni 6 tundi sõitu
Stark VARG-i 6 kWh võimaldavad teile kuni 6 tundi lihtsat rajasõitu või ühe terve MXGP võistlussõidu. Vooluühendusest ja laadijast sõltuvalt kestab laadimine 1 või 2 tundi.
Sõitke igal pool ja igal ajal
Stark VARG peaaegu vaikne mootor võimaldab teil sõita kõikjal ja igal ajal, lubades teil sõita kohtades, mida te varem isegi ette ei kujutanud.
Ilma heitmeteta ja madala hooldusvajadusega
Heitmete ja ühegi vahetust vajava filtrita Stark VARG vajab vaid väga lihtsat hooldust. Mootorratta eest hoolt kandmine on tõeliselt lihtne.
Tehnilised omadused
Süsinikkiust ümbrisega mootor ja inverter
Stark VARGil on kõigi tootmises olevate krossirataste seas kõige võimekama võimsuse ja massi suhtega mootor. Euroopas välja töötatud ja toodetud süsinikkiust ümbrisega mootor töötab nimipingel 360 V, arendades 80 hj võimsust, mis teeb 9 hj ühe kilogrammi kohta. Samuti on rattal kirjeldamatu 275 Nm väändemoment vahevõlli ja 938 Nm tagaratta juures mõõdetuna. Enamikes võimsusvahemikus on mootori tõhusus enam kui 95%. Mootori eelisteks on raami osana kasutatav vesijahutusega alumiiniumümbris. Massi vähendamiseks ja jahutamise lihtsustamiseks on ka inverter leidnud endale koha mootoriümbrises.
Omadused
• Stark Future leiutas maailma kõige väiksema inverteri 50–100 kW võimsusvahemikele. Inverteris kasutatavad tehnoloogiad on patenteerimisel.
• Kaalu ja suuruse minimeerimiseks on vesijahutusega mootoriümbris raami üheks osaks.
• Kaasaegne protsessor tagab jõualgoritmidele töökindluse ja ohutuse.
• 450 cm³ mootorist 30% suurem tippvõimsus. 80 hj võimsus ja 938 Nm väändemoment tagaratta juures mõõdetuna.
• Parim võimsuse ja massi suhe terves mootorrattatööstuses. • Mootor kaalub vaid 9 kg.
Aku
Stark VARGi 6 kWh aku mahutavus on võrdväärne 450 cm³ ratta täispaagiga. Sellisest mahutavusest piisab, et sõita 6 tundi lihtsamal rajal või võistelda MXGP intensiivsusega terve võistluse. Aku täislaadimiseks kulub pistikupesast ja laadijast olenevalt 1 kuni 2 tundi. Patenteerimisel olevat kerge kärgstruktuuriga magneesiumümbrist kasutades on kõik akuelemendid ühendatud moodsa „flying V“ kontseptsiooni abil otse korpusega, tagades selliselt tõhusa jahutuse ja krossimaailmas ainulaadse võimsuse ja massi suhte. Omadused
• Õhkjahutusega magneesiumümbris.
• Patenteerimisel olev kärgstruktuur.
• Slippery fingers-tüüpi elemendihoidikud.
• Patenteerimisel olev rõhuleevendussüsteem, mis annab akule IP69K veekindluse.
• „Flying V“-skeem, mis võimaldab saavutada hästi optimeeritud raskuskeskme ja seeläbi väga erksa juhitavuse.
• Sõiduulatus on võrdväärne täispaagiga 450 cm³ rattaga. Täisvõimsusel MXGP etapi läbimine või rajal üle 6 tunni sõitmine ei valmista raskusi.
• Laadijast ja pistikupesast olenevalt kulub täislaadimiseks 1 kuni 2 tundi.
Raam
Arendamise käigus katsetasime ja analüüsisime hoolikalt praeguseid parimate omadustega krossimootorrattaid. Selline metoodika võimaldas meil luua raami, mis pakub etteaimatava, stabiilse ja mugava sõidu jaoks vajalikus ulatuses vertikaalset, külgsuunalist ja väändepainduvust. Stark VARGi optimeeritud raskuskese asub väga lähedal sõitja jalgade alumisele positsioonile, mistõttu tundub ratas märksa kergemana. Optimeeritud kaalujaotus annab erksuse ja ülikerge sõidutunnetuse. Inseneride ja projekteerijate ideed ja kogemus ning tunnustatud mootorrattalooja Tony Foale panus võimaldasid tiimil luua ülikerge kroommolübdeenterasest toruraami. Stark VARGil on maailma kergeim ning parimate painde- ja tugevusomadustega motokrossiraam, mis kaalub kõigest 6 kg
Omadused
• Stark VARGil on maailma kergeim motokrossiraam.
• Alumiiniumist alusraamis kasutatakse nii sirgeid torusid kui ka sepistatud ühendusi, mis loovad parima kompromissi kaalu, tugevuse ja vastupidavuse vahel.
• Integreeritud sepistatud ja masintöödeldud tõstekäepidemed lisavad konstruktsioonile tugevust ning on ratta tõstmisel ja liigutamisel väga mugavad ja praktilised.
• Kiige keskasetusega liigendi kronstein võimaldab suurendada kliirensit konkurentidega võrreldes 60 mm võrra.
• Alumiiniumi täiustatud tootmine aitab konkurentidega võrreldes veelgi enam kiige kaalu vähendada.
• Süsinikkiust eesmine alusraam sisaldab eesmist spoilerikoostu ja sadulat, mis toetab ergonoomikat ilma mittevajaliku või soovimatu paindumiseta. Lisaks toimib see kanalina, mis juhib õhuvoolu aku, mootori ja istme all asuva radiaatorini.
• 7075 T6 alumiiniumist sepistatud ja CNC-töödeldud kolmikklambrid on suurepärase kaalu ja tugevuse suhtega ning optimaalse paindega.
Vedrustus
Kayaba ja Technical Touchiga koostöös loodud Stark VARGi esi- ja tagavedrustuse käik on võrdselt 310 mm. Standardset liigendi progresseerumiskõverat on mugavuse ja stabiilsuse huvides, kuid samas haarduvust parandades, optimeeritud. Sõitjatele on 5 kg kaaluvahedega seitse erinevat valmisseadistust, mis tähendab, et saate vedrustust vastavalt oma kaalule ja oskustele kohandada ning seadistada teie sõidustiilile ja kaalule enim sobiv ratas. Soovituslik vedrustusseadistus põhineb teie kehakaalul ning eeldab, et olete keskmine sõitja, kes sõidab motokrossirajal. Kui olete väga kiire sõitja, valige üks aste kõrgem. Kui sõidate endurot või maastikul, soovitame valida ühe astme madalama. VARGi spetsiifiline liigendkinnitus annab sõitjale kirjeldamatu täiendava 60 mm kliirensi.
Omadused
• KAYABA ja Technical Touchi AOS-amortisaatorisüsteemiga suletud kambriga 310 mm käiguga esihark.
• Kerged Kashima kattega välistorud ning niCr kattega sisetorud tagavad minimaalse hõõrdumise ja maksimaalse vastupidavuse kulumisele.
• 50 mm tagaamortisaator ja selle 16 mm niCr kattega varras pakuvad samasugust vähest hõõrdumist ja suurt vastupidavust.
• Liigendi progresseerumiskõverat on haarduvuse suurendamiseks ning mugavuse ja stabiilsuse tagamiseks optimeeritud.
• Madala kompressiooni- ja tagasilöögisüsteemiga kolmekordne regulaator. Vedrustuse 310 mm kolvikäik nii ees kui ka taga annab tasakaalustatud tunde.
Disain ja kereelemendid
Hüvastijätt selliste komponentidega nagu esiradiaator ja väljalase aitavad Stark VARGi ergonoomikat täiuseni lihvida. Oleme projekteerinud ja ehitanud parima juhitavuse ja käsitsetavusega ratta, mis võimaldab teil sõita kauem ja väiksema pingutusega. Meie disainikeele juhtlause on: „Performance, human art“ (Tulemuslikkus, inimlik kunst). Tulemuslikkuse osa viitab ausale kujustusele ja nähtavalt optimeeritud tehnilistele lahendusele. See viitab ausale disainile, mis on kombineeritud silmnähtavalt parima inseneritööga. Inimlik kunst seisneb meie eesmärgis luua loomulik orgaaniline jõuline kuju, „muscle, tension and flow“ (atleetlikkus, pingutus ja vool). Meie sooviks oli muuta VARG kiireks, kuid samas ka kauniks.
• Meie disainikeele juhtlause on: „Performance, human art“.
• Eesmiste radiaatorite ja väljalaske eemaldamine.
• Optimeeritud ergonoomika, mida on lihvitud täiuseni.
• Parem käsitsemine ja juhtimine, pikem sõit ja vähem pingutust.
• Kuusnurkne struktuur kere sees aitab vähendada kaalu 15%.
• Põhjalikuks puhastamiseks saab kerepaneelid kiirelt vähem kui minutiga eemaldada.
• 24-karaadisest kullast Stark Future‘i logo süsinikkiust esiosal sümboliseerib ettevõtte täisringlusele suunatud mõtteviisi ja meie soovi saada esimeseks.
Stark VARG ekraan, telefon ja rakendus
Stark VARGi rakenduse kaudu pakume teile võimalust sõitu täielikult kohandada. Stark VARGI ainulaadseks ekraaniks on löögi- ja veekindel Android-telefon ehk „Stark VARGi telefon“. Kohale lukustatuna laeb ja suhtleb seade juhtmevabalt ning toimib ainult ratta ekraanina. Nupuvajutusega lukust vabastamisel muutub seade täisfunktsionaalseks nutitelefoniks. Stark VARGi rakenduses anname teile võimalus muuta võimsuskõverat, mootoriga pidurdamist, virtuaalse hooratta efekti ja veojõukontrolli. Teil on võimalik luua üle 100 erineva režiimi ja valida neist viis, mis on samal ajal aktiivselt rattal saadaval. Juhtraual asuva nupuga saab nende viie režiimi vahel hetkega lülituda. Pange kokku sõidurežiimid, mis panevad ratta käituma nagu 125 cm³ 2-taktiline, 450 cm³ 4-taktiline või ükskõik mis nende kahe vahel.
Omadused
• Stark VARGi rakendus on saadaval Stark VARGi telefonis või suvalises Android- või iOS-seadmes.
• Stark VARGi telefonist saab teavet hõlpsalt suvalisse teise telefoni edastada, et seal juba sõidurežiime värskendada või sõiduandmeid analüüsida. Sinna hulka kuuluvad ringiajad, kaardiandmed, kiirus, ülekoormus, hüpete kestus ja energiatarbimus.
• Võimalus jagada radasid ja sõidurežiime sõpradega.
• Ekraanilt on võimalik vaadata aku jääkmahutavust ja teie sõidustiilil põhinevat sõiduulatuse prognoosi.
• Isikupärastatud sõidurežiimid: võtke igast olukorrast viimane, salvestades enam kui 100 isikupärastatud rattakonfiguratsiooni, mis võimaldavad maastiku ja sõiduolude alusel muuta võimsuskõverat, mootoriga pidurdamist, veojõukontrolli ja virtuaalse hooratta mõju.
• Internetiühendus: preemiumkasutajad saavad SIM-kaardi, mis võimaldab rohkem kui 150 riigis ööpäevaringselt internetti ühenduda ja isegi kasutada Stark VARGi telefoni isikliku telefonina.
• Ekraanil navigeerimine: võtke oma seiklustest viimast moorratta ekraaniga, mis kaardistab GPSiga teie marsruudi nutiekraanile. Vajalik vahend kaugel asuvates kohtades sõitmisel.
• Ringistopper: täiustage oma sooritust GPSiga ringiloenduriga, mis võimaldab teil igal rajal oma ringiaegu mõõta.
Kõik eespool toodud omadused on saadaval meie preemiumpaketis. Teatud omadused, näiteks ööpäevaringne internetiühendus, sõidurežiimide arv, kohandatavus ja navigeerimine on tasuta paketi puhul piiratud. Kõik paketid saavad veebi teel uusimaid tarkvarauuendusi ja uutel klientidel on võimalus preemiumpaketti ühe kuu vältel tasuta kasutada. Paketti saab valida ja värskendada Stark VARGi rakenduses.
Valdkonna parimad pidurid
Juhtiva piduritootja Galfer 260 mm esi- ja 220 mm tagakettale avaldab survet Brembo hüdrauliline süsteem.
Kett ja hammasrattad
RK MXU UW-ring Gold 520 kett on erakordselt tugev, kitsas, kerge ning suurima turul pakutava tõmbetugevusega. Populaarne valik nii MXGP kui ka FIM Hard Enduro meistrivõistluste tiimide seas. Sama tihenduslahendust kasutatakse ka MotoGP™ kategoorias Moto3™. Keti konstruktsioon võimaldab mitterõngaskettidega võrreldes 5% vähem hõõrduvust ning seeläbi pikema läbisõitu ja paremat jõudlust. Optimeeritud kummitihendid vähendavad keti vibratsiooni ja kõrvaldavad lülide hõõrdumise. Tootevaliku parima kulumiskindluse saavutamiseks on tagumine hammasratas masindatud Saksamaa 7075 T6 alumiiniumist. Esimene hammasratas on aga võrdväärse kestvuse huvides sepistatud karastatud terasest.
Juhtraud ja käepidemed
7075 T6 alumiiniumist juhtraud läbimõõduga 28,6 mm on varustatud pehmete kummikäepidemetega.
Laadija
Stark VARGi laadija kuulub mootorratta hinna sisse. Laadijal on tavapärasesse pistikupessa sobiv pistik. Teatud turgude jaoks paneme kaasa adapteri. Laadija laadimisvõimsus on 3,3 kW ja ratta aku täislaadimiseks kulub vähem kui 2 tundi.
Keti regulaator ja tagatelg
Stark VARGi tagatelge ja kiike iseloomustavad kaks erakordset omadust. Esiteks täiustatud ketipinguti keti täpseks pingutamiseks. Kiike on sisse ehitatud vedrust ja võllist koosnev süsteem, mille pööramisel kostub iga 90° pööramise järel mootorratta tagaosast klõpsatus. Kuuskantpeaga kruvikeerajaga on võimalik lihtsalt ja kiirelt pöörata mõlemalt poolt täpselt sama arvu klõpsatusi ning saavutada seeläbi laitmatult joondatud tagaratas ja optimaalse pingega kett. Tehes asju traditsioonilistest lahendustest selgelt teistmoodi, otsustasime latti veelgi tõsta paigaldasime kiige tagaossa tasapinnalise ja palju puhtama integreeritud tagatelje, millel puudub väljaulatuv 15 mm mutter ja polt, mis võiksid rööbastesse, porri või kivide taha kinni jääda ning mõjutada sõidukogemust ja juhitavust.
• Klõpsuv ketipinguti muudab keti pingutamise mugavaks. Enam pole vaja kahte mutrivõtit, vaid piisab ühest kuuskantvõtmest.
• Tasapinnaline tagatelje mutter vähendab rööbastesse kinnijäämise ohtu.
Revolutsiooniline põhjakaitse
Revolutsiooniline ja kerge põhjakaitsel on löökide summutamiseks madaltihedast vahust kiht. Põhjakaitse toimib jõuallika kilbina ning kaitseb samas ka sõitjat. Hüppe korral aitab lööki summutav vaht traditsioonilise raamiga võrreldes märkimisväärselt vähendada sõitja pahkluule mõjuvat lööki, kuna vaht summutab lööki, kuid traditsiooniline raam jääb jäigaks. Patenteerimisel olev „ujuv“ põhjakaitse aitab arvestatavalt vähendada massi, kuna puudub vajadus alumise raami järele.
Pirelli MX32 rehvid
MXGP maailmameistrivõistlused võitnud rehvid: Pirelli Scorpion MX32. 110/90-19 tagarattal ja 80/100-21 esirattal.
Maailma kergeimad jalatoed
Jalatoed on valatud ja töödeldud spetsiaalsest roostevabast terasest: tegemist on roostevaba materjaliga, mis on 40% tugevam kui titaan või kroom-molübdeenist teras. Nii on meil õnnestunud luua jalatoed, mis on hetkel võistlustel kasutatavatest ja turul pakutavatest titaanjalatugedest kergemad, kuid turul pakutavatest originaaljalatugedest samas 20% tugevamad. Jalatoe konstruktsioon on hea näide sellest, kuidas me muudame väljakujunenud lahendusi ja parendame sõidukogemust.
Tehnilised andmed
Sobivad selle tootega
Meie tootespetsialistid
on valmis Sind nõustama
Transport
Küsi transporti kojuKaup kätte 3 päevaga!
Kui toode on laos, siis garanteerime Sulle, et saad kauba kätte kuni 3 tööpäevaga.
Tagastamisõigus 14 päeva!
Kui Sul tekib pretensioone e-poest ostetud kaubaga, on Sul õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul.
Maksa turvaliselt!
Professionaalsus aastast 1998
Velt Motocenter on suurte kogemustega mototehnika ettevõtte. Me hooldame ja remondime mototehnikat, rollereid ning ATV-d. Meie hooldepunktid asuvad Tallinna, Tartu esindustes ja Pärnu-Jaagupis. Meid tuntakse eeskätt kvaliteetse teenuse poolest. Meie kliendibaas on suur ja püsiv. Teenusena pakume tehnika hooldust, mootorite remonti, liiklusõnnetuste kahjude hindamisi, taastamisi. Samuti rehvivahetustöid ja tasakaalustamist.
Jälgi meie uudiseid Facebookis