Beta uus Racing mudel on loodud võitma!
Beta esitleb oma uue põlvkonna Beta Enduro sarja võistlusvalmis versiooni. Nagu kliendid on lootnud, on see varustatud kõige vajalikuga ja muudetud see tõeliselt võistlusvalmis masinaks, mis on loodud ka kõige ekstreemsemates oludes toime tulema, mida võistluse ajal kohtab.
Beta mehaanikud on seetõttu keskendunud tipptasemel seadistuse väljatöötamisele ja kõigi nende detailide - nii esteetiliste kui ka funktsionaalsete - integreerimisele, mis vähendavad kaalu ja tagavad veelgi suurema jõudluse kõigis võistlusoludes.
Beta uus Racing mudel on loodud võitma!
Beta esitleb oma uue põlvkonna Beta Enduro sarja võistlusvalmis versiooni. Nagu kliendid on lootnud, on see varustatud kõige vajalikuga ja muudetud see tõeliselt võistlusvalmis masinaks, mis on loodud ka kõige ekstreemsemates oludes toime tulema, mida võistluse ajal kohtab.
Beta mehaanikud on seetõttu keskendunud tipptasemel seadistuse väljatöötamisele ja kõigi nende detailide - nii esteetiliste kui ka funktsionaalsete - integreerimisele, mis vähendavad kaalu ja tagavad veelgi suurema jõudluse kõigis võistlusoludes.
Uuel RR Racing mudelil on tegelikult kõik samad omadused, mis on võimaldanud Steve Holcombe’il ja Brad Freeman’il domineerida World Enduro võistlustel viimastel aastatel, võites mitu tiitlit järjest.
Racing mudelivalik koosneb 7 mudelist: 125, 250, 300 cm3 2T (2-taktiline) ja 350, 390, 430 ja 480 cm 3 4T (4-taktiline).
Võrreldes RR standardvariantidega paistab Racing tootevalik välja järgmistel põhjustel:
Vedrustus
• Kayaba AOS ø 48 mm vedrustus suletud anumaga: need uued KYB amordid on kogu maailmas tuntud oma kvaliteedi poolest.
Beta ja Kayaba tihe koostöö on loonud eritellimusel toote, millel on uus „kahvliprillida“ disain ja ainulaadne kalibreerimine, mis on reserveeritud Racing mudelitele. Samuti minimaliseerib anodeeritud sisemiste komponentide olemasolu hõõrdumise, samas kui tavalised tihendus- ja vabastusregulaatorid võimaldavad optimaalseid sätteid igal ajal hõlpsalt saavutada. Seetõttu tagavad Kayaba amordid suurepärase töö igasugustes kasutustingimustes, olles ülimalt töökindlad, hõlpsasti häälestatavad ja vähendades kaalu märkimisväärselt.
• Kayaba ø 46 mm amortisaator uue kalibreerimisega, mis on värskelt täiustatud seadistus.
• Must anodeeritud traavers.
Kütusesegu
Vastusena sõitjate soovidele, kes otsivad alati väikest kaalu, otsustas Beta arendusosakond taaskord loobuda automaatsest mikserist, et ratta kaalu võimalikult väiksena hoida. Kahetaktilised Racing mudelid töötavad õli/bensiini eelseguga.
Erikomponendid
• Esiratta kiire vabastamise punaselt anodeeritud tihvt: oluline väärtuslike sekundite säästmiseks võistluse ajal, see seade kiirendab velje vahetust.
• Vertigo käekaitsmed: kindlus, pilkupüüdev disain ja graafika muudavad selle lisaseadme maastikul sõitmiseks asendamatuks.
• Metzeler Six Days rehvid: enesekindlaks sõiduks maastikul. Pole juhus, et neid rehve kasutatakse kõige laialdasemalt Enduro tipptasemel võistlustel ja seda teeb ka mitmekordne maailmameister Steve Holcombe.
• Mustaks anodeeritud alumiinium jalatoed: laia kontaktpinna ja teraskonksudega tagavad optimaalse haarduvuse kõikides tingimustes. Tugev, kuid samas kerge konstruktsioon tähendab, et neil jalatugedel on ka oluliselt pikem eluiga.
• Punaseks anodeeritud alumiiniumist südamiku ja terashammastega tagumine ketiratas: täiuslik kombinatsioon kergusest ja vastupidavusest.
• Punaseks anodeeritud ketipingutid.
• Võistlussadul, mis on väga hea haarduvusega ning dokumenditaskuga.
• Mustaks anodeeritud piduripedaal ja käiguvaheti.
• Käigukasti õli kork, mootoriõli kork ja õlifiltri kork on punaseks anodeeritud alumiiniumist.
• Võistlusgraafika ja punased velje kleebised.
• Uus aku laadimissüsteem, mis on oluliselt tõhusam (ainult 4-taktiline).
• Uus paisukamber: parandab jõudlust kogu võimsuskõvera ulatuses, eriti kõrgetel pööretel, kus see suurendab kiirendust (ainult 125cc 2-taktilisel).