Velt Motocenter tehasegarantii 3 aastat või läbisõit 6000 km
2024 aasta mudelid Velt Motocentris kohapeal
Uue põlvkonna CFMOTO CF450 on seni vaieldamatult kõige enimmüüduimate mudelite, CF450 järeltulija, mille veermik ja keredisain on läbinud põhjaliku uuenduskuuri.
450L on Eestis ning kogu Baltikumis enimmüüdud ATV brändi CFMOTO kompaktseim tänavalegaalne mudel. Tegemist on 4×4 veoskeemi omava tänavalegaalse maastikusõidukiga millel standarvarus on piisavalt rikkalik. Tehasetähise CF450L näitab, et tegemist on CFMOTO (CF), 450 (400) seeria sõidukikiga ning tähise lõpus olev L tähendab, et tegemist on (Long) ehk pika versiooniga. Täpsustatult on tegemist tänavalegaalse, kahekohalise maastikusõidukiga mis sobib ideaalselt kodusesse kasutusse
Velt Motocenter tehasegarantii 3 aastat või läbisõit 6000 km
2024 aasta mudelid Velt Motocentris kohapeal
Uue põlvkonna CFMOTO CF450 on seni vaieldamatult kõige enimmüüduimate mudelite, CF450 järeltulija, mille veermik ja keredisain on läbinud põhjaliku uuenduskuuri.
450L on Eestis ning kogu Baltikumis enimmüüdud ATV brändi CFMOTO kompaktseim tänavalegaalne mudel. Tegemist on 4×4 veoskeemi omava tänavalegaalse maastikusõidukiga millel standarvarus on piisavalt rikkalik. Tehasetähise CF450L näitab, et tegemist on CFMOTO (CF), 450 (400) seeria sõidukikiga ning tähise lõpus olev L tähendab, et tegemist on (Long) ehk pika versiooniga. Täpsustatult on tegemist tänavalegaalse, kahekohalise maastikusõidukiga mis sobib ideaalselt kodusesse kasutusse. Sõiduk on sobilik nii matkasõidukina kasutamiseks kui lumekoristus- või metsaveo haagise pukseerimiseks. Sõiduk on kompaktne, kerge ning säästlik. Seetõttu on see masin lihtsalt juhitav ning üllatavalt hea läbivusvõimega. Seadusest tulenevalt võib antud mudeli T3b versiooni juhtida alates 15 eluaastast T kategooria juhtimisõiguse olemasolul (Traktorijuhi luba). Samal põhjusel on CFORCE 450S/L mudel kõige enimmüüdud noorukitele mõeldud ATV Soomes kus seadusest tulenevalt võib seda sõidukit kasutada eriloa alusel juba alates 14 eluaastast tänavaliikluses. Kasutajateks on maapiirkondades elavad noorukid kelle jaoks on tegemist üheks alternatiivseks liikumisvahendiks näiteks koolis või treeningutel käimiseks. Tegemist on tõesti lihtsalt juhitava ja vastupidava maastikusõidukiga mille juhtimisega saavat hakkama ka noorukid.
Kuigi võib tunduda, et ATV mõistes alla 1000cm3 töömahu ja ilma agressiivse väljanägemiseta ei ole ATV-l üldse mingit maastikuvõimekust, siis tegelikult laiatarbe maastikusõidukid ei vaja liigset võimsust ega liigset massi tohutusuurte rataste või lisavarustuse näol. Enimmüüduimateks ATV võimsuskategooriateks nii Eestis kui Euroopas ja isegi Austraalias on pigem lihtsa ning kergelt kasutatavad kodu- või kommunaalkasutuseks mõeldud tänavalegaalsed, nelikveolised 400-500cm3 töömahuga maastikusõidukid. 400-500cm3 töömahuga nelikveoline ATV suudab probleemideta vedada enda massist 2 korda suuremat koormat, suudab läbida raskesti läbitavaid maastike ning olla operatiivseks abisõidukiks väikefarmis või maakodus.
Avastamisrõõmu selle keskklassi ATV puhul jätkub küllaga. Eriliseks teeb neid nende äärmiselt mugav ja lihtne kasutusmugavus just tänu hästi läbimõeldud sõiduasendi, hea vedrustuse ning väga hea pöördevõime tõttu.
Loomulikult võib argumendina välja tuua ka uuendusliku disaini, atraktiivsed suure valgusjõudluse ja kaasliiklejatele hästi nähtavad tuled nii ees kui taga. Uue põlvkonna CFMOTO ATV puhul on kasutusel raami materjal mis on kuni 30% tugevam aga sealjuures eelmise põlvkonna CF450 mudeli raamist 10% kergem. Kereplastikute materjal on elastsem ja see teeb need ka veel vastupidavamaks
Vähemtähtsaks ei saa pidada, et CFMOTO kaubamärki kandvaid sõidukeid on Eesti turul müügil juba 15 aastat ning selle edasimüügi ja hooldusteenusega tegeleb üle kümne partnerettevõtte kellel kokku on Eestis lausa 16 esinduskauplust.
CFMOTO Garantiitingimused on ATV maailma mõistes vägagi julgustavad, ulatudes 3aastani.
Mõned uuendused võrreldes eelmise generatsiooni CF450 mudeliga.
- 25% väiksem pöörderaadius tagab olenemata kahekohalise sõiduki pikkusest väga hea manööverdusvõime.
- Optimeeritud, kiirusetundlik roolivõimendi tagab 25% kergemini liikuva juhtraua. Maakeeli kirjeldades tähendab see seda, et sõiduki juhtraud ja juhtimine on äärmiselt kerge ning täpne.
- Märkimisväärselt pikem amortisaatorite töökäik ning pikemad õõtshoovad teevad sõidu pehmemaks ja sujuvamaks.
- Õõtshoobade uus paigutus ning amortisaatorite töökäigu pikkus mis on esiamortisaatorite puhul 15mm ja tagaamortisaatorite puhul lausa 40mm pikema töökäiguga tõstavad sõiduki põhja kõrguse maapinnast 20mm kõrgemale kui seda oli eelmise põlvkonna mudelil.
- Sadula polster on saanud 30mm paksema, pehmema polstri mis tagab mugavama sõidu nii sõiduki juhile kui kaasreisijale.
- Sõiduki mootor on peidetud täielikult keredetailide alla mis teeb uue põlvkonna CF450 mudeli märkimisväärselt vaiksemaks.
- Kere katete alla peidetud mootori soojuskiirgust on sõitjatel vähem tunda.
- Suurenenud jahutusradiaator aitab mootorit paremini jahutada
- Kütusepaagi mahtu on suurendatud lausa 2 liitri võrra
- Juhtraud saanud endale uued, taustvalgusega ja väga mugavalt kasutatavad lülitid,
- Haagise tulede pistik on toodud haakekonksu juurde, et seda saaks kasutusele võtta ilma tulede pistiku pikendusjuhtmeta.
- Esipidurite juhtimine on üle viidud juhtraua parempoolse käepideme juurest vasakule, et jagada juhtraual asetsevate juhiste paremat jaotust. (Vasaku käe all on esirataste piduri linki mugavam kasutada).
- Esipidurite lingi juurde on lisatud ka pidurite fikseerimise lukusti (seisupidur).
- Madalam müratase. Sõiduki mootor on täielikult kaetud ja kuumakaitse ekraanidega varjestatud mis tagab ka oluliselt vaiksema mürataseme.
- T-BOX-i lisamise võimalus. T-Box on sisuliselt GPS seade mis võimaldab sõiduki tehnilist infot jagada ühele nutiseadmele, või sellest nuitiseadmest jagada seda edasi. Vastava aplikatsiooni abil on võimalik jälgida sõiduki asukohta, liigutud marsruuti, kiirust, tehnilist olukorda jne.